Suge Knight și asasinarea lui Biggie și Tupac
Suge Knight, fostul patron al legendarei case de discuri de rap Death Row Records, a fost condamnat recent la 28 de ani de închisoare pentru omor din culpă. Acest film analizează modul în care cultura bandelor din Los Angeles a ajuns să domine funcționarea casei de discuri. Acest mediu urma să le ia viața a două figuri marcante ale rapului american: Tupac Shakur și Biggie Smalls, două crime ce au rămas nerezolvate.