Suge Knight i zabójstwa Biggiego oraz Tupaca
Suge Knight, były dyrektor generalny legendarnej rapowej wytwórni Death Row Records, został niedawno skazany na 28 lat więzienia za nieumyślne spowodowanie śmierci. Film analizuje, w jaki sposób kultura gangów w Los Angeles zdominowała funkcjonowanie wytwórni. To właśnie te powiązania doprowadziły do śmierci dwóch wielkich postaci amerykańskiego rapu: Tupaca Shakura i Biggiego Smallsa.