Afghanistan: Women's Combat30 min
Five years after the return of the Taliban to power, oppression and fear dominate daily life in Afghanistan, particularly for women: they have little access to education or employment, and a recently announced penal code institutionalises highly regressive practices. Yet many Afghan women have shown resilience in the face of this onslaught on their rights. .