Izrael: wojna bez końca?
Pięć lat po przejęciu władzy przez talibów codzienne życie w Afganistanie naznaczone jest represjami i strachem, szczególnie w przypadku kobiet. Zostały one pozbawione dostępu do edukacji i pracy. Mimo to istnieje opór: jedna z kobiet potajemnie prowadzi salon kosmetyczny, ryzykując, że zostanie zadenuncjowana. Inne muszą uciekać, jak zawodniczka MMA, która kontynuuje treningi w Pakistanie.