Israel: război la nesfârșit?
La cinci ani de la revenirea talibanilor la putere, teama și oprimarea domină viața de zi cu zi din Afganistan, mai ales a femeilor: acestea au acces mult redus la educație sau locuri de muncă, iar un cod penal anunțat recent instituționalizează practici foarte regresive. Totuși, multe femei afgane au dat dovadă de rezistență în fața acestui atac asupra drepturilor lor.