Greenland: A Quest for Identity31 min
Greenlandic culture is enjoying a renaissance with a growing sense of national identity in music, the use of the Kalaallisut language and a rediscovery of local traditions. Although the largest island in the world faces huge problems, and that’s before Donald Trump came along. Tracks East went north to meet Greenlanders to talk about their identity.