Groenlanda: în căutarea identității31 min
„We need Greenland.” Prin aceste cuvinte, Donald Trump a adus Groenlanda în centrul atenției. Însă cei 57.000 de locuitori ai insulei resping ideea de a fi anexați de Statele Unite. În schimb, își doresc să se desprindă de Danemarca, fosta putere colonială. Tinerii groenlandezi, aflați în plin proces de redescoperire culturală, își exprimă aspirațiile în Tracks East.