Take Me to America: The FIFA World Cup31 min
Tracks East shows how political football really is at the ‘non-political” FIFA World Cup 2026 hosted in the USA, Canada and Mexico. Stadium workers in the USA are threatening to strike over Trump's migration policy, in Uzbekistan, sport has become a state prestige project, and in Bosnia and her fifteen-year-old song from Bosnia has become the unofficial anthem of the World Cup.