Izrael: wojna bez końca?
Oficjalnie apolityczne mistrzostwa świata w piłce nożnej w 2026 roku mogą stać się areną globalnych rozgrywek o wpływy. W Uzbekistanie sport służy budowaniu prestiżu państwa i narodowej dumy, podczas gdy w Stanach Zjednoczonych pracownicy stadionów grożą strajkiem w proteście przeciwko polityce migracyjnej Donalda Trumpa. Nieoczekiwana ścieżka dźwiękowa mundialu płynie natomiast z Bośni – utwór „U.S.A.” opowiada o złudzeniach amerykańskiego snu.