Please Like Me - Season 2 (8/10)
Twenty-something Josh tries to find his way in life in Melbourne amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama. Episode eight: Now that Patrick has moved out of the flat-share, Arnold confesses his feelings to Josh. Claire has a heart-to-heart with Tom.