Georgia: Is the European Dream Over?23 min
Daily demonstrations have been going on for months now in Georgia. Protestors are calling for new elections and closer ties with Europe and reject the authoritarian laws introduced by the pro-Russian government. But will the demonstrators, from all ages and walks of life, see their European dream come true?