Koniec gruzińskich marzeń o Europie?23 min
Gruzini wychodzą na ulice codziennie od października 2024 roku. Manifestanci domagają się powtórki wyborów parlamentarnych wygranych przez prorosyjską partię Gruzińskie Marzenie. Twierdzą, że doszło do fałszerstw oraz wzywają do ściślejszej współpracy z Unią Europejską, którą widzą jako ochronę przed rosyjskim autorytaryzmem. Czy jednak doczekają spełnienia się swojego europejskiego snu?