Rebuilding After the Floods That Ravaged Southeast Spain
Months after deadly floods ravaged southeast Spain, thousands of protestors have once again taken to the streets of Valencia to demand the resignation of the region’s governor for his catastrophic management of the disaster. Could the reconstruction efforts pave the road for a safer future?