Flooding: When Your Home Goes Underwater11 min
As they say, a picture is worth a thousand words. A standout picture from the floods in France in April 2024 was a photo of man standing inside his living room with nearly one metre of water. Sometimes the simplest images can really bring home the full measure of a catastrophe.