Odbudowa Walencji po powodzi
Dwa miesiące po tym, jak śmiertelne powodzie zdewastowały południowo-wschodnią Hiszpanię, tysiące protestujących ponownie wyszło na ulice Walencji, domagając się dymisji gubernatora regionu za złe zarządzanie kryzysem. W międzyczasie pojawiają się możliwe narzędzia do ograniczenia szkód spowodowanych ekstremalnymi zjawiskami pogodowymi.