Danny Avila
His first set dates back to 2010, at the Kapital in Madrid. Now 29, he has become one of the most sought-after young DJs across the globe and a regular at major electro and house festivals. In 2015, he shot to the top of the German iTunes charts overnight with the track ‘Tronco’.