AkkiFairground Festival 2024
Akki is now one of the leading techno stars around Frankfurt. Fascinated by electro music from an early age, he studied music production. Today, techno artists like Pappenheimer cover his tracks. A keen collaborator, Akki's Horizon project includes appearances alongside DJ Kaspar.