Oliver HeldensFairground Festival 2024
Dutch DJ and producer Oliver Heldens, who also performs under the name HI-LO, made his debut in 2013. His global breakthrough came quickly, in 2014, thanks to his hit track ‘Gecko’. Blending deep, tech and future house, he explores various currents in electronic music. Today, the Rotterdam-born artist is one of the star performers at major events such as Coachella, Glastonbury and Tomorrowland.