Oliver Heldens
Holenderski DJ z Rotterdamu na tegorocznym Fairground Festival wystąpił dwukrotnie. Raz jako HI-LO, a innym razem jako Oliver Heldens. W 2014 r. cały świat słuchał jego "Gecko" (z wokalem Becky Hill), który do dzisiaj pozostaje jego najbardziej znanym kawałkiem, który otworzył mu drzwi do wielkiej kariery. Dziś grywa na renomowanych festiwalach, takich jak Coachella, Glastonbury i Tomorrowland.