Danny Avila
Danny Avila zagrał swój pierwszy set na żywo w hiszpańskim klubie Kapital w 2010 r. 29-latek jest obecnie jednym z najbardziej rozchwytywanych wschodzących DJ-ów i jest mile widziany na najważniejszych festiwalach muzyki house i electro house. W 2015 r. jego utwór "Tronco" stał się hitem i natychmiast osiągnął wysokie pozycje na niemieckich listach przebojów iTunes.