HI-LOFairground Festival 2024
Holenderski DJ i producent z Rotterdamu naprawdę nazywa się Oliver Heldens. Jego kariera muzyczna rozpoczęła się w 2013 r. Już rok później zyskał międzynarodową sławę dzięki singlowi "Gecko". HI-LO porusza się muzycznie pomiędzy deep house'em, tech house'em i future house'em, którego jest pionierem.