Since 2015, the COLOURS International Dance Festival has been held in Stuttgart, with indoor and outdoor performances. In 2022, the Theaterhaus Stuttgart welcomes the London-based Alexander Whitley Dance Company with Anti-Body, a work exploring the form of the human body and the technological urge to transcend its limits.