Sudan: The Forgotten War13 min
For more than two years, Sudan has been plunged into a deadly, all-too-often forgotten war, sparked by the rivalry between two generals, Al-Burhan and Hemedti. After decades of dictatorship and a painful separation from South Sudan, the country is facing a new tragedy, marked by atrocities against civilians and massive population displacement.