Sudan: zapomniana wojna13 min
Sudan od ponad dwóch lat toczy kolejna krwawa wojna domowa, o której świat nie chce pamiętać. Jej powodem jest rywalizacja dwóch generałów, którzy doszli do władzy po upadku reżim Umara Al-Baszira. Po dekadach ciężkiej dyktatury, wojnie domowej zakończonej secesją Sudanu Południowego, kraj dotyka kolejna tragedia, której końca nie widać.