Cu hărțile pe masă
De mai bine de doi ani, Sudanul este scufundat într-un război mortal, prea adesea uitat, declanșat de rivalitatea dintre doi generali, Al-Burhan și Hemetti. După decenii de dictatură și o separare dureroasă de Sudanul de Sud, țara se confruntă cu o nouă tragedie, marcată de atrocități împotriva civililor și de deplasări masive de populație.