Angry and Frustrated: Polish Youth at the Elections30 min
Poland’s presidential election is crucial for the future of Poland. Controversial issues such as abortion rights, migration policy and support for Ukraine are at the centre of the election campaign. On the eve of the vote, Tracks East takes the pulse of Polish society and asks young people what they want for themselves and their country.