For centuries, the inhabitants of the Danish island of Læsø have covered the roofs of their houses with dried-out seaweed. The fire-resistant natural material protected the houses from storms and rain and this sustainable material is still in use today. Roofer Henning is the keeper of this rare craft and wants to pass on his knowledge to the younger generation.