Mexico: A Passion for Danzón
The latest adaptation of The Little Mermaid, with Halle Bailey in the title role, definitively buried the cliché of the blonde, blue-eyed siren. Now there are mermaids of every race, gender and body type. The Afro-American mermaids are having their fourth gathering in Miami, organised by Melanee Schneider.