"The mafia is the vanguard of capitalism'
Roberto Saviano, author of Gomorrah, a book, film, and series on the Italian mafia is a writer who does not shy away from denouncing organised crime in Italy and the world. In this interview he talks about his latest book which deals with the Sicilian judge Roberto Falcone who fought the mafia, and about organised crime in Europe.