Na rewersie mapy - Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?Mafia jest awangardą kapitalizmu
Włoski dziennikarz śledczy Roberto Savaiano od ponad dwudziestu lat bada włoską mafię i jej metody działania. Opowiada nam, jak pokonać przestępczą ośmiornicę i co ma wspólnego świat przestępczy ze współczesnym, późnym kapitalizmem.