The Power of Sentiments30 min
Best-selling author Matt Haig suffers from panic attacks and depression. In his novels he works through these feelings to bring his characters from darkness to light. For French singer Zaho de Sagazan, music is an outlet for her emotions. As for Chiharu Shiota, art helps her to ward off her fear of death and Swedish choreographer Alexander Ekman's creations probe the power of feelings. This episode of Twist probes the power or emotions.