Daring to Fail31 min
Failure can be difficult to accept but it can also be experienced as a liberation. Twist looks at how failure can stimulate creativity with clowns from the Roncalli circus, American artist Cassidy Turner, writer Alexander Krützfeld and creations at the Arcadia festival in Leeuwarden in the Netherlands.