Dessous des images 2026 (68/110)
Gisèle Pelicot smiles in front of a colourful piece of street art of herself. Taken during the widely reported trial of her attackers in late 2024, the portrait evokes her role in the feminist struggle. A look back at a collage rooted in the long history of the fight against violence against women.