Gisèle Pelicot, prawdziwa ikona11 min
Gisèle Pelicot stoi uśmiechnięta przed kolażem swojej własnej postaci na jednej z ulic Francji. To zdjęcie, zrobione podczas procesu jej gwałcicieli, podkreśla siłę i odporność kobiety, która stała się symbolem godności i walki o prawa kobiet.