Lumea în imagini
Gisèle Pelicot zâmbește în fața unei opere de artă stradală colorată care o reprezintă. Realizat în timpul procesului agresorilor săi, portretul evocă rolul său în lupta feministă. În 2024, Pelicot a fost reclamanta în cel mai mare proces pentru viol în masă din istoria Franței. Curajul cu care și-a confruntat soțul abuzator și a vorbit despre ce i s-a întâmplat au făcut-o un simbol pentru lupta împotriva violenței de gen.