Re: Bulgaria's Pomak Wedding Traditions
The Pomaks are a Muslim minority in Bulgaria who are very proud of their traditions. Their marriage customs are precious rites which Mustafa Emin, a Pomak from the mountain village of Ribnovo,believes meet the criteria for UNESCO World Heritage status.