Re: Europe's Night TrainsCyprus: Forbidden Love Island
Many countries in the Middle East do not allow civil marriage which means that mixed-faith couples cannot easily marry. But just 30 minutes’ flight from Lebanon and Israel lies Cyprus where foreigners can easily tie the knot.