Re: - Wiedeń: kawiarnia przeciw samotnościCypr: wyspa zakazanych małżeństw
Cypr jest dziś schronieniem dla par z Bliskiego Wschodu, którym nie wolno się pobrać. To tu mogą wziąć ślub cywilny, niedozwolony w ich ojczyźnie. Każdego roku ok. 10 000 osób różnych wyznań i w różnym wieku pobiera się tu zgodnie z prawem UE. W ich krajach, oddalonych 200 km od wybrzeży Cypru, ślubu udzielić może tylko ksiądz, imam lub rabin.