Re: Fireworks of the Future
For many in Europe, fireworks are an integral part of New Year’s Eve celebrations. But with increasing concerns about the environmental, and financial, costs of putting on large displays, many municipalities are thinking about how to make fireworks less harmful and more sustainable. But could drone light-shows replace traditional fireworks in the future?