Fajerwerki przyszłości31 min
Każdego roku w grudniu, tradycja odpalania fajerwerków i innych petard w Sylwestra jest przedmiotem debaty. Ich przeciwnicy powołują się na szkodliwość dla środowiska, ryzyko obrażeń i obawy o dobrostan zwierząt. Świadomi problemu producenci pracują nad bardziej zrównoważonymi produktami. Inni rozwijają pokazy, które mogłyby w przyszłości zastąpić sztuczne ognie.