Terra Incognita
German couple Anne and Gerd, live in the Alps, far from the modern world. After the Chernobyl disaster in 1986, they fled with their children from the radioactive fallout to a life without electricity and running water. Nearby is a nuclear fusion reactor that is supposed to generate clean electricity... A poetic documentary which contrasts two visions of our relationship with technology.