Terra Incognita
W sercu włoskich Alp Anne, Gerd oraz ich sześcioro dzieci mieszkają w odosobnieniu, z dala od cywilizacji i technologii. Para uciekła w góry po katastrofie w Czarnobylu w 1986 roku. Po drugiej stronie Alp, we Francji, powstaje eksperymentalny reaktor ITER, który ma umożliwić fuzję termojądrową – źródło czystej energii. Czy da się pogodzić te dwa światy? Jaka jest przyszłość Ziemi i gatunku ludzkiego? Czy zerwaliśmy już ostateczne więzy z naturą?