Enver Hoxha's Paranoid Dictatorship
The story of the koala is also the story of Australia's history. In a country founded on human violence and now at the mercy of climate change, the koala stands as a wondrous example of resilience. Once abundant on the fifth continent, this marsupial that symbolizes a nation, is now threatened with extinction. An estimated 100,000 of these adorable animals are left.