Enver Hoxha's Paranoid Dictatorship
Nigeria is the biggest film producing country in the world after India and has come a long way. Starting out with modest low-budget films for VHS, today Nollywood is producing ambitious films with high-production values that are telling the story of Nigeria and Africa.