Kosovo: Artists against Escalation30 min
More than twenty years after the end of the fighting between Kosovo and Serbia, history continues to cast its dark shadow. The recent upsurge in tensions between the two countries is making matters worse. Tracks East met the artists who want to build bridges between communities.