Kosowo na krawędzi30 min
Kosowo jest uznawane przez około 100 krajów, ale nadal nie przez Serbię. Napięcia między krajami wracają jak bumerang. Jesienią 2023 r. serbskie wojska stacjonowały na granicy, a kosowski patrol policji został zaatakowany przez serbskich komandosów. Mimo wszystko, środowiska artystyczne obu krajów starają się do siebie zbliżyć.