Sexy Priests: Followers Guaranteed?
On 17 October 2023, more than 110 civilians were killed by the Israeli army at Khan Younes in the Gaza strip. The Palestinian photographer Mohammed Salem captured a tragic scene of mourning. This photograph won the World Press Photo of the Year 2024 for its universal view of the victims of conflict.