Iran: władza przejmuje ściany
Gaza, 17 października 2023 roku. Kobieta obejmuje nieruchome ciało dziecka. To zdjęcie wyróżnia się spośród wielu innych dotykających tematu żałoby i straty. Jak fotografowi udało się je zrobić i nie naruszyć prywatności matki opłakującej dziecko?