Dessous des images 2026 (68/110)
Alexei Navalny died in prison on 16 February 2024. The World in Images looks at images of one of his many trials, on 4 August 2023. It shows the main opponent of Putin standing up straight and laughing as the verdict is announced, his way of communicating with the world, even from behind bars.