Ostatnia walka Aleksieja Nawalnego11 min
Aleksiej Nawalny zmarł w kolonii karnej 16 lutego 2024 r. Po uwięzieniu rosyjski opozycjonista został pozbawiony prawie wszystkich narzędzi walki. Ale walczył dalej. Kiedy spojrzymy na jego nagrania i zdjęcia z rozpraw, ujrzymy wyprostowanego i nieugiętego Nawalnego, który śmieje się w oczy Putinowi. Takim zapamięta go świat.